søndag den 4. november 2012

J-day

I fredags var det som bekendt den famøse J-dag. Og jeg var derfor - naturligvis - i Bilka. Jeg bryder mig ikke om juleøl, og vil generelt helst drikke vin, så denne 'mærkedag' siger mig ikke det fjerneste. Jeg havde derfor allieret mig med min søde veninde.

Som jeg har ævlet om før er der kommet styr på økonomien og den er blevet stram. Så stram, at jeg må droppe mine forkælelsesture til frisøren hveranden måned for at få farvet lokkerne. Suk... Derfor havde jeg bedt min veninde og at hjælpe med at hjemme-farve mit hår, for er du gal, hvor trængte det til en omgang! Fra naturens side er jeg meget lys leverpostej, men for en del år siden valgte jeg at farve mit hår mørkt. Meget mørkt. Og det skaber som bekendt en voldsom tydelig udgroning. Jeg har tidligere forsøgt mig med farvning hjemme uden den store succes, men denne gang blev det heldigvis en succes - og så for kun sølle 65 kr.! Så jeg har allerede booket en tid til om halvanden måned i min venindes hjemmesalon.

Udover hårfarve var dagens fangst i Bilka følgende:


Kanelknækbrød, som er både min og min venindes last, to gange hårfarve (jeg lokkede min veninde med i farve-fordærv, hæh!), en toiletbørste og verdens bedste cookies. Seriøst, jeg har ikke tænkt på andet hele weekenden! Og så koster de kun 7 kr.! Sgu'. Jeg er nødt til ud at ha nogle snart igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar